terça-feira, 9 de março de 2021

Música do BioTerra: She Past Away - Durdu Dünya


Dolaştım tüm gece
Bomboş caddelerde
Günden güne kemiren
Nefesi ensemde
Puslu, ıslak bir sokakta
Uzanmış taşlara
Dokundum omzuna
Sarsıldım bir anda
Durdu dünya
Yokluğunda, yokluğunda
O aynı his
O aynı yanılsama
Durdu dünya
Yokluğunda, yokluğunda
O aynı his
O aynı yanılsama
Rüzgâr, rüzgâr bir pusula
Savruldum kıyısına
Gözlerden uzakta
Nefesi ensemde
Puslu, ıslak bir sokakta
Uzanmış taşlara
Dokundum omzuna
Sarsıldım bir anda
Durdu dünya
Yokluğunda, yokluğunda
O aynı his
O aynı yanılsama
Durdu dünya
Yokluğunda, yokluğunda
O aynı his
O aynı yanılsama
Durdu dünya
Yokluğunda, yokluğunda
O aynı his
O aynı yanılsama
Durdu dünya
Yokluğunda, yokluğunda
O aynı his
O aynı yanılsama
Fonte: Musixmatch
Compositores: Volkan Caner / Doruk Ozturkcan

Sem comentários: