quinta-feira, 16 de novembro de 2023

Música do BioTerra: Mind Spiders - You are Dead


You want it all to be the same
But you are dead now, you are dead
Move ahead, but be the same
You are dead now, you are dead

It can't be the same for me
I let you down, oh, oh
It can't be the same for me
I let you down, oh
Won't be around, no

You are dead now
You are dead now
You are dead now
Leave me be

It can't be the same for me
I let you down, oh, oh
It can't be the same for me
I let you down, oh
Won't be around, no

You are dead now
You are dead now
You are dead now
Leave me be
You are dead now
You are dead now
You are dead now
Leave me be

Dedico este tema a todos os políticos mete-nojo tugas e internacionais:  Isaltino Morais, Ricardo Salgado, Cavaco Silva, Durão Barroso, António Vitorino, João Galamba, João Pedro Matos Fernandes, André Ventura, Rui Rocha, Luís Montenegro, Assunção Cristas, Maria de Lurdes Rodrigues, Nuno Crato, Donald Trump, Barack Obama, George Bush (pai e filho), Vladimir Putin, Benjamin Netanyahu, Recep Erdogan, Xi Jinping, Kim Jong-un, Ebrahim Raisi, Narendra Modi  e Viktor Orbán. Autênticos mafiosos, sociopatas, ditadores e ladrões.

Sem comentários: