domingo, 13 de novembro de 2005

O valor do imaterial

Há todas as razões ecológicas e ambientais em abraçar também este Projecto.Uma delas é que o próprio Gerês é uma serrania internacional: na Galiza temos o Parque Natural Baixa Limia-Serra do Xurés e no Minho temos o Parque Nacional Peneda-Gerês .
Alguns rios também são luso-galaicos!
E hoje há uma manifestação relembrando a tragédia do Prestige e a criação da Plataforma Nunca Más!
Portanto a cooperação luso-galaica já existe e será ainda mais estreita com a aprovação mais que justa pela UNESCO do Projecto encaminhado e determinante da Associação Pontes...nas Ondas!
Transcrevo na íntegra o texto de apresentação:

O vindeiro 25 de novembro saberemos se o traballo de máis de catro anos, levado adiante en primeiro lugar pola asociación "Ponte... nas Ondas!", ten o seu merecido éxito. Ese día, a Unesco fará pública a resolución sobre a candidatura multinacional proposta baixo a denominación "As Tradicións Orais Galaico-Portuguesas: Simboloxía e apropiación do medio natural" como Obra Mestra da Humanidade. Todo un conxunto de saberes comúns, transmitidos oralmente de xeración en xeracións, sobre o que pende a ameaza da desaparición. Porén, a candidatura non só predende conservar esta tradición, senón poñela en valor. Porque do que se trata é dun patrimonio para o futuro.

Assina também pelo futuro


Apoiamos a Candidatura do Patrimonio Inmaterial Galego-Portugués


Ay ondas de Vigo
Martín Codax

Ondas do mar de Vigo,
se vistes meu amigo?
E ay Deus, se verra cedo!

Ondas do mar levado,
se vistes meu amado ?
E ay Deus, se verrda cedo!

Se vistes meu amigo,
o por que eu sospiro?
E ay Deus, se verni cedo!

Se vistes meu amado,
por que ey gran coydado?
E ay Deus, se verra cedo!

Sem comentários: